Mijn HollandWoont

Makkelijk geregeld

Ben jij klant bij HollandWoont? Dan kun je inloggen op Mijn HollandWoont. Dag en nacht heb jij toegang tot je persoonlijke portal, waar je alle info over je hypotheek vindt.

Mijn HollandWoont
Actuele hypotheekrente - Afbeelding man en vrouw drinken koffie in de keuken
Mijn HollandWoont - Afbeelding: 2 heren op de bank kijken naar tablet

Wat kan ik online inzien?

Op Mijn HollandWoont:

  • heb je een goed overzicht van je hypotheek;
  • bekijk je hoeveel je zonder vergoeding extra mag aflossen;
  • download je je jaaropgave.
Mijn HollandWoont
hypotheek berekenen - Afbeelding jongeman krijgt advies op tablet

Wat kan ik online regelen?

Op Mijn HollandWoont:

  • kun je bouwdepotdeclaraties indienen;
  • los je extra af en berekenen je wat dat doet met je maandlasten;
  • regel je rentemiddeling;
  • kies je een nieuwe rentevastperiode (deze optie zie je alleen 3 maanden voor je hiervoor in aanmerking komt);
  • kies je voor een andere aflosvorm;
  • vraag je een aflosnota aan;
  • wijzig je gegevens zoals je bankrekeningnummer, je telefoonnummer of e-mailadres.
Mijn HollandWoont

Simpel uitgelegd!

Ga naar Mijn HollandWoont

Mijn HollandWoont in het kort

Hypotheek en toekomst - Afbeelding weegschaal met appels

Waar komt het geld vandaan?

Over HollandWoont

Deel je ervaring met HollandWoont

Heb jij een ervaring met HollandWoont? Laat dan een review achter!
Review plaatsen

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik inloggen op Mijn HollandWoont?

    Klik bovenaan deze pagina op Mijn HollandWoont. Voer je emailadres en wachtwoord in. Nadat je op inloggen hebt geklikt ontvang je op je mobiele nummer een sms met daarin een code. Als je deze code invoert in het inlogscherm, dan kun je inloggen.

    Heb je nog geen HollandWoont account, maar wel een HollantWoont hypotheek? Kies dan voor registreren.

  • Registreren voor Mijn HollandWoont

    Heb je nog geen persoonlijk account? Vraag dan hier de registratiecode aan via de knop Registreren. Je ontvangt de registratiecode per brief thuis. Daarna kan je jouw eigen account aanmaken.

  • Wat is Mijn HollandWoont?

    Dit is je persoonlijke portaal met informatie en inzicht over je hypotheek en bijvoorbeeld bouwdepot. Om gebruik te maken van Mijn HollandWoont moet je je registreren met een registratiecode. Deze registratiecode ontvang je per post thuis en is beperkt geldig.

  • Wat is mijn HollandWoont relatienummer?

    Als je een rechtstreekse samenwerking met Conneqt hebt, dan heb je van ons een informatiepakket ontvangen met hierin je persoonlijke relatienummer. Ook heb je deze per mail gekregen. Mocht je jouw relatienummer toch kwijt zijn, neem dan contact op met Sales Support via salessupport@conneqt.nl of via 010 242 1061. Voor acceptatievragen bel je met 010 242 2291.

  • Wat kan ik regelen op Mijn HollandWoont?

    Op Mijn HollandWoont:

    • Heb je een goed overzicht van je hyptheek.
    • Kun je bouwdepotdeclaraties indienen.
    • Los je extra af en berekenen je wat dat doet met je maandlasten.
    • Bekijk je hoeveel je zonder vergoeding extra mag aflossen.
    • Download je je jaaropgave.
    • Regel je rentemiddeling.
    • Kies je een nieuwe rentevastperiode. (deze optie zie je alleen 3 maanden voor je hiervoor in aanmerking komt)
    • Kies je voor een andere aflosvorm.
    • Vraag je een aflosnota aan.
    • Wijzig je gegevens zoals je bankrekeningnummer, je telefoonnummer of e-mailadres.
  • Mag ik bij HollandWoont mijn overwaarde gebruiken voor een hogere hypotheek?

    Ja dat kan, maar niet in alle gevallen. Je mag je overwaarde gebruiken om je hypotheek te verhogen voor een verbouwing. Of je kunt je overwaarde gebruiken om je ex-partner uit te kopen bij een scheiding. Ook kun je het inzetten voor de afkoop van erfpacht of voor het aflossen van een bestaande SVn starterslening. Maar je mag je overwaarde niet gebruiken voor consumptieve doelen. Bijvoorbeeld het kopen van een camper of nieuwe auto of een verre reis.

Bekijk alle 'veelgestelde vragen'