Aiii, je bent niet tevreden over ons.

We willen het probleem graag samen met je oplossen.

Laat ons je klacht weten

Je kan het klachtenformulier invullen en laat ons weten wat je klacht is. Nadat we je klachten ontvangen hebben laten we je dit weten dat we het hebben ontvangen.

Vervolgens nemen we binnen 14 werkdagen contact met je op. We doen ons best om dan meteen een oplossing voor je klacht te hebben. Of om duidelijke uitleg te geven. Maar het kan ook zijn dat we je laten weten dat het we nog geen antwoord hebben en wanneer we je het wel kunnen vertellen.

Je wilt in beroep gaan

Ben je niet gelukkig met de reactie? Je kan dan in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor. Ook geef je ons een toelichting. Het is mogelijk om extra aanvullende documenten mee te sturen die jouw mening verduidelijken.

Ben je niet tevreden na het beroep?

Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van onze beslissing contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening (KiFiD).

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag