Aiii, je bent niet tevreden over ons.

We willen het probleem graag samen met je oplossen.

Laat ons je klacht weten

Vaak is een klacht al in een telefoongesprek op te lossen. Dus bel ons, we luisteren naar je en proberen tot een oplossing te komen. 

Komen we er niet uit? Dan kan je het klachtenformulier invullen en laat je ons weten wat je klacht is. Nadat we je klacht ontvangen hebben, laten we je weten dat deze binnen is.

Vervolgens nemen we binnen 14 werkdagen contact met je op. We doen ons best om dan meteen een oplossing voor je klacht te hebben. Of om duidelijke uitleg te geven. Maar het kan ook zijn dat we je laten weten dat het we nog geen antwoord hebben en wanneer we je het wel kunnen vertellen. Een klacht behandelen we in ieder geval binnen 6 weken.

Je wilt in beroep gaan

We vinden het belangrijk om serieus om te gaan met elke klacht, Ben je niet gelukkig met de reactie? Je kan dan in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor. Ook geef je ons een toelichting. Het is mogelijk om extra aanvullende documenten mee te sturen die jouw mening verduidelijken.

Ben je niet tevreden na het beroep?

Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van onze beslissing contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening (KiFiD).

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Wil je de klacht liever niet aan het KiFiD voorleggen, dan kan je het ook aan een bevoegde rechter voorleggen.

Klachten