het corona-virus en je hypotheek

De situatie waarin we nu leven is voor ons allemaal nieuw. En vraagt om een andere aanpak. Wij snappen dat de huidige situatie ook vragen met zich meebrengt. Wij volgen de maatregelen op de voet en blijven je zoveel mogelijk informeren. Heb je een HollandWoont hypotheek? Of heb je een aanvraag ingediend voor een HollandWoont hypotheek? Lees hieronder dan verder.

Heb je een HollandWoont hypotheek?

Ook in deze onzekere tijden doen wij er alles aan om je de gebruikelijke dienstverlening aan te bieden. Er zijn situaties die om een andere aanpak vragen. Een aanpak afhankelijk van jouw persoonlijke situatie. Wij volgen het nieuws op de voet en blijven je op deze pagina informeren over nieuwe ontwikkelingen binnen onze dienstverlening.

  • Mijn hypotheek passeert later
    Passeert je hypotheek net buiten de offertegeldigheid omdat de notaris afspraken moest verzetten door de coronacrisis? Wij bekijken per persoonlijke situatie hoe wij kunnen helpen. Neem contact op via onze klantenservice.

  • Verloopt mijn bouwdepot?
    Is je verbouwing niet binnen de geldigheid van het bouwdepot afgerond? Bijvoorbeeld doordat bouwers of aannemers niet op locatie konden zijn? Wij bekijken jouw persoonlijke situatie. Neem contact op via onze klantenservice.

  • Betalingsproblemen door inkomensverlies
    Heb je te maken met inkomensverlies waardoor het terugbetalen van je maandelijkse termijnen lastig is of niet lukt? Neem contact met ons op. Wij bekijken per situatie hoe wij kunnen helpen. 

Heb jij een andere uitdaging die het gevolg is van deze coronacrisis? Ook dan beoordelen we jouw individuele situatie en bekijken we hoe wij hierin kunnen helpen.

Heb je een aanvraag lopen voor een HollandWoont hypotheek?

Een hypotheek aanvragen bij HollandWoont blijft gewoon mogelijk. We hebben het aanvragen van een nieuwe hypotheek voor jou en de adviseur zo makkelijk mogelijk gemaakt. Neem met vragen over je lopende aanvraag contact op met je adviseur.

Enkele wijzigingen in onze dienstverlening voor het zo veilig en verantwoord mogelijk afsluiten van jouw hypotheek:

  • Wij staan advies op afstand toe. Hetzelfde geldt voor het vaststellen van jouw identiteit. Je adviseur kan je precies vertellen hoe dit werkt.

  • Een digitale handtekening is tijdelijk toegestaan. Als je een hypotheek aanvraagt moeten er een aantal documenten getekend worden. Voor het ondertekenen hoef je dus niet naar je adviseur toe.

Bekijk ook